Friday, March 16, 2012

*~* VuPak2009 *~* وہ ہم نہ تھے

وہ ہم نہ تھے
وہ ہم نہ تھے وہ تم نہ تھے وہ رہ گذر تھی پیار کی
لُوٹی جہاں پہ بے وجہ یہ میری زندگی بےکار کی
یہ کھیل تھا نصیب کا ، نہ ہنس سکے نہ رو سکے
نہ طور پر پہنچ سکے ، نہ دار پر ہی سو سکے
کہانی یہ کس سے کہیں ، چڑھاؤ کی اُتار کی
تمہی تھے میرے رہ نما ، تمہی تھے میرے ہمسفر
تمہی تھے میری روشنی ، تمہی نے مجھکودی نظر
بناء تمہارے زندگی شمع ہے ایک مزار کی
یہ کونسا مقام ہے ، فلک نہیں زمیں نہیں
کہ شب نہیں سحر نہیں غم نہیں خوشی نہیں
کہاں یہ لے کے آگئی ہَوا تیرے دیار کی
گذر رہی ہے تم پر کیا ، بنا کے ہم کو دربدر
یہ سوچ کر اداس ہوں ، یہ سوچ کر ہے چشم تر
نہ چوٹ ہے یہ پھول کی ، نہ ہے خلش یہ خار کی
وہ ہم نہ تھے وہ تم نہ تھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

wafa_shaheenz_dot_com2.jpg picture by shaheenz

!!!***!!! Quality Web Sites ! Click Images Enjoy Nice Sites !!!***!!!

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Virtual University of Pakistan 2009" group.
To post to this group, send email to virtual-university-of-pakistan-2009@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to virtual-university-of-pakistan-2009+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/virtual-university-of-pakistan-2009?hl=en.

No comments:

Post a Comment